onsdag den 21. februar 2007

CMOKblog - vær med fra første dag!

CMOKbladet er dit blad
På bloggen kan du være med til at påvirke dit eget blad, CMOKbladet. Er der noget, du synes er godt ved bladet eller er der noget du synes der er virkelig godt ;-) - så skynd dig at sende en kommentar.
Du skal selvfølgelig heller ikke undlade at sende din mening, om de ting du ikke er tilfreds med. I bladet, på skolen eller i din fritid. Har du forslag til emner, der skal tages op i bladet, vil det også være rigtig rart at høre fra dig.
Du skal nemlig huske at CMOKbladet er dit blad!
Jeg vil jævnligt lægge nye indlæg her på bloggen, så du skal huske at kikke ind en gang imellem.
Andre interessenter kan selvfølgelig også være med. Det kunne være forældre, mestre, undervisere og personale på RTS.
Hvis du vil skrive en kommentar, skal du klikke på linket "comments" umiddelbart nedenunder.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Karsten, jeg ville enlig bare hører hvornår CMOK nr.2 cirka udkommer? Jeg synes sidste blad var godt, og ser frem til at få læst den nye.

Karsten Krummes sagde ...

Kære Martin
Jeg er glad for at du synes om første nummer, 2007. Vi havde nogle problemer med 3D tegningerne du sendte til os, derfor brugte vi piratgrisen på forsiden.
Det næste nummer udkommer een af de førstkommende dage. Den færdig PDF blev sendt til tryk i forrige uge og skulle derfor være lige på trapperne.
Det ville glæde mig, hvis du havde lyst til at bidrage med input til tredie nummer, efter sommerferien.
Tak for dit indlæg.
Venlig hilsen
Karsten